....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

BUwat Mak

Salam...
hi!!!!...arini aku nak bercerita dan berseloteh about my mum...
syukur alhamdullillh...dikala umo dh agak2 mtgni...hehehehe.aku msh ada mak...(xdala kdg2 terpkir mesti aku kosong klu xda makkn...) yela mana xnya...ckit2...mak...ckit mak.....
sebenonya this story special for mak aku bersempena ari in ibu yg hampir dtngni....

okla first2 aku nkla story ckit psl mak akuni....hukhukhuk!!!
namanya Rokiah bt Omar...tp kat kg orang lebih kenai dgn nama Jamilah..(biasala org2 dlu suka sgt tukar namakan>>>)
umo 56 taun dan mempunyai 8 orng anak termsuk aku dan menyambut bday pd bln yg sama ngan aku dibln 8...hehehehe...

mak aku sgt bek orngnya....penyabar...xsuka gduh ngan orang...(agak lenla dr anak diani...hehehehe)
aku plg suka bila mak mask...g sedap..(klu xcaya tnyala semua kwan2 yg penah rasa maskan mak akuni...heheehe...terutamanya laksa mikan????)
akupun xpas2 lg mask cam mak...(akuni xsuka msk sebenonya...huhuhuhu...)

satu pergai mak aku yng aku dpt detect ialah dia suka sgt beli bju kurung...
amboi2.bju kurung dia bnyk2 dan cntik2 drp akuni.....
tp dia xpakaipun..simpanjer...bila tnya ktanya nk pkai wktu jln2 dan g kendurijer....hehehehe...tula mak aku mcm2...

bleh dikatakan semua adik-berdik pompuan aku sgt rapat ngan mak..sebb tu aku,adik aku,kak aku (dh kwinpun)..pantg bila weekend kalut nk blik kg...
sebenonya bkn depepun kt sana sja...rasa best bila dirumah....rasa free gitu...hehehehe....
tmbh2 akulakan...nk mkan sabal tumis mak aku....hukhukhuk!!!

de 1 hasrat ati aku sebenonya xtercpai lg utk mak.....
aku nk mak tgok aku grade..dr dlu lg...
wktu grade diploma dlu..xleh sebb wktu mak aku skit...insyaAllh 4 degreeni lehla aku bwk mak ngan ayh aku...lgpun tmpatpun dh tukar dr Shah Alam ke Sri Iskandr...lg dktkan....

okla...semoga mak aku sihat sentiasa.....
lehla aku g holiday bila aku dh keja nanti bwk mak...xla akujer hbiskan duit dia...hehehehe...
InsyaAllh...


amboi mak aku shopping sakan nmpak >>>

ngan mak dan ayah diLangkawi

ngan mak aku diMelaka

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku