....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Laksa mi OHHHH...laksa mi




hye......
arinikan aku nak cite tentang 1 makanan special...
yesssss its Laksa Mi......
ummmm....sedaaappp....korang mesti xtau laksa mi tu pekan???kan???
yess...bukan laksa penang...bukan laksa johor..ataupun sedara kembar laksa....

maaaiii cni nak cite...nila makanan special tempat den..Pantai Remis...
makananni hanya kat tempat akujer ada...
xcayaaa???carila kat tempat len klu de....
opppsss...kat Pangkor ada gak...tp mi dia warna putih...xgini...

ok jommm kita zoooooMMM.....


See..see...sedopnyaaaa!!!

nila mi dia...cam spagetti tp len ekk....

dimakan dengan sambal udang dan sup kacang panjang...



SOOOOOooo...jomla mai pantai remis...try laksa mi...
gerenti puas ati....
korang nk tau mak aku jual laksa mila....
memg laksa mi mak aku xda tandingan....
xcayaaa????
tnyala kwan2 aku yg penah rasa...toikan???toikan???...
(amboi cek leha camla dia yg masak...over gituuu...)


0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku