....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Zooommmm ke Marina Island




hye korang.....
arini aku nk bwk korang ke Marina Island..(Waahhh mcmla korang xpenh gka??kan??)
akupun dela bnyk kali dh g sana...
tp xsempat nk snap picture...
so utk kekalini sempatla aku posing....hehehehe....

bertemankan kakak,adik dan abang ipar aku...
memg agak xda keja sebenrnye...
saja nk jln wktu mala2 ambik angin...
xdala jauh dr umah aku...dlm 40 minitjer....
jomla kita ZOooooooom kesaanaaaa.....
tgok tu deje tgn penyibuk dibelkg...huhuhu...


ada plak yg wat muka comei..hahahahaha...
perosak gambaq diujung...zooommm ckit muka..haahaha..


amboi2...posing gituuuu..
tgokla pengacau disebelahhhh...
hahahaha..kita letak gambo dia kecik sudaaa....





sweet coplela knon...hahahahaha...

posing kalah cek leha....

amboi2 timah...hahaahahaha...

dalam duk tgak cbuk bergambo...tiba2 dela 1 coupleni dtg bergambo sebelh kami.....
mulanya wat xretijelakan....
tp akhirnya aku tertrik gakla ngan coupleni...asal ekkk???
sebbnya beraksi grairah gitu...
dhla berbju xckup kain...AstafilrullAllahalazim...
bukanla nak ngumpat...tp sedarla duniani hanya sebentar....
aku terpkr gak mak ayh dak pompuan tu xmrhke anak dia berpakaian camtu???
arap2 kita semua xgituuula ek....

okla jom Zoooommmm gambor aku plak...













OK.....dah abis...huhuhuhuhu..
tpkan xnampkpunkan bckground yg cantik kat belakangtu...
the moral of story..
klu nak brgmbo....snapla waktu siang...hhehehehehehe....
                             


0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku