....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

oh BerUAng Comell....(" ")





korang mesti taukan pe yg aku nk cite sempena mlmm jumaat yg berkatni???
ngah frustni....huhuhuhu...beruang comei kalh lgiiii!!!!!!!!!!!!!!
korang tau x...pe beruang comei tu???...ala..super spontan yg aku cite ari tu...
rncgnnikan dh jd favorite aku....hahahaha.....

aksi mlmni memg best gila.....
aku gelak xingt dunia....hahahahahaha...
sampai ilg semua tensen yg bersrg diotakni...huhuhuhuhu...
bg aku beruang comei arini mmg terbaik....
yang pling best waktu nyanyi lagu utkmu...lawak gila...hahahhahaha...(gelak BESAQQ)
angsa ganas xbest sgtla....arap zizan ngan taukejer yg lwak...
pepepun.....rncgnni mmg bestla...

p/s: klu nk tgok stop dlu lgu "chocolate love" ehhh.....


0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku