....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

SEINDAH..."Seindah Sakura"


Layannnnn.....

salam...(peluk dan cium...huhuhuhu...)
uurrmmm...korang msti dpt tgkpkan aku nk cite psaiper????
yessssss.....pasal drama kat tv3 sekrngni....(bestla rugi tau klu xtgokkk.....)

nape ehhh aku minat citeni?????
uuuurrrmmmm...sebbnya jln cite dia best..(setkat aku tgokla skrngni)
citenipun drp novel....
dan arahan drp Zul Huzaimy...kira de bktla diakan...

lg satu....aku mint sgtla lagu dia "Buatmu disana-Mafa dan Ronnie"
walaupun aku xkenal siapa diaorangni...sowila...xkenai sgt artis2 bruni...huhuhuhuhu...

sepanjg dh 2 minggu aku ikut citeni..bnyk sgt pengajaran yg aku dpt...
satu...msh ramai yg ssh diluar sana....dan memerlukan perhatian drp kita...(sedihni...nk ngis maluuuu...)
ari tu dela anak saudra aku tnya   "btoiker de lg org yg ssh cam tu????"
mestila dekan....kita yg dpt mkn...de tempat tinggl,berteduh,dpt g blaja dll...septtnya bersyukur sgt...(syarhn....)
btoila org ckp....klu kita sush jgn tgok org yg lg seng dr kita....tp tgok org yg lg sush d kita.....
brula kita sedr kita sgt beruntung....

SOOOooo...klu korang xtgok atau xikut...followla...klu xsempat...tgokje kt interntkan...lg seng..
okla..semoga citeni buka byk mta dan hati kita utk berfikir.....

p/s: wlau agk xmint artisnya tp cite dia bgus..just followjelakan...huhuhuhuhu....

Nila teraju utama dramani....Fasha dan Fahrin


nila novelnya...


ni promonya dramani...





0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku