....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

tOLONG leyh???








hye...awak2 semuaaa....
arini aku nak ngadu ckit...huhuhuhuhu...(sad mood gituuu..)
nape yunkk???

okla biarla aku cite lebih dalam ckit ekkk......
aku skrangni dalam final semmmmm....huhuhuhuhuhu...
stress gituuu...rasanya....

tau nape??
kena ciapkan tesis....
yela cik senah skrangni ngh praktikal....
tinggal lg sebulan sebelum melgkh kaki kealam keja....
my mum dela suh keja dlu.....ingtkan nk sambung lagi..
tp xpela keja dlulakan..kumpul duit dlu..dan then sambung plakk..

but dcni cik senah bukan nk cite pasal nak abis blaja..
tp about my tesis...
tau x aku ngah wat tesis kat syarikat aku praktikal skrngni...huhuhu...
aku focuskan pda promotional mix dia....(xyahla cite lebihhkan..)
but bila nk distribute questionnaire amat sussh....
ramai xnak jwbb.....huhuhuhuuhu....
cian tak???cian takk???.....
asalla sush sgt orang nk tlong???
pantang aku panggil...cam nk lari pecut gituu....
amboi xckup comeike cik senahni...hahahhahaha..perasan gituuu..

jom tgok produk syarikat aku praktikal skrngni...

ZZZZZOOOOOMMMMMMMM...


produk berasaskan burung unta...(amboi2 promosi plakkkk!!)





ni salah satu produknya gakkk...





ni semua produknya...


OOOPPSSSSTT!!!!!!!!!!...BUKAN NK PROMOSI EK...
nk kenalkanjer.....
klu korang nk tlong aku lehla gtau aku ataupun gjer ke fb aku....huhuhuhu...

want more info?????..Produk Big Bird's....


p/s:  lehjer tlong isikan questionnaireni via online......







2 comments:

  1. ce wat questionaire via blog ni ha..meh kitorang tolong jawabkan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btoiker???ramaiker nk tlogg???...hehehe...(malunyer...) :)

      Delete

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku