....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Gilernya ideaa...





hyee.....tdikan aku saja2la ponet2 internet...amboi ayt peni???...hehehe...
mksudnya layan internetla...huhuhuhu...
then, aku de jumpa satu citeni...
thahpe2...tau x citeper????
cite pasal seorang lelaki wat rekod dunia MERAMAS 1000 PAYUDARA WANITA dirusia....(lama dh artikelni...huhuhuhu..biasala cik leha lambat ckit...OPSSST...sangat huhuhuhu...)

whattt????xda nak wat rekod lenker??? (tiba-tiba)
klu aku jd pompuantu mau dh makan kaki...hahahaahahaha...
tpni diaorang yg bg....
giler....klu kat Malaysia mau kena bakojer..(wat tgan usop welcha)





ni gambo2nya palkkk....

boleh kak senahni wat2 terkejut....

ciap senyum kak yongni....ish..ishhh..



ni wanita yg ke-536....klu kat cini rasanya dh arwh mamtni..xsempat nk sampai keangkani...





okla nila sedikit cite2 yg agak pelik dr aku utk arini...japppp2....
de satu artikel diindonesia kata..alangkahnya bertuahnya priani...whatttt????








0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku