....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Semoga Bahgia Milikmu (* *)

salam...
hi****urrmmm...sebenonya Ainyer nk celotheh ckit disini harini...
psal pe ekk????....pasal WEDDING.....wah...mesti orang ingat aku yg nk kwenka...hehehehehehe...
bukanla..sajajer..yela skrgkn ngah MUSIM MENGAWAN.....hahahahaha...kwan aku yg kata***aku xehhhh...

okla sebenrnye nk citeni....my BFF nk kwen.....
"hang bila lg????".........
amboi suka tau tnya cam tu...(ciap loghat kedah lg...)
aduyaiiii....nila ayat yg plg sensitif tau klu ditnya....slalonya akukan ckp.."ala muda lgla...kejapun xlagi>>>>"
ha!!!tula sebenonya ayt yg plg selamat.....hehehehe....

ehhh!!!opppstttt.......mengarut plak aku kt cni.....
aku nk cite sebenonya psl my BFFni....
namanya Suraya Niezam...urm panggilan Ya...xpun SU-N...
umo sma aku...dan umah dia gak sebelah umah aku....huhuhuhuhuhu....tpkan umo dia 4 bln lbh tua dr aku...SOOOooo...memg pttpun la dia kwen dlukan...hahahahaha...

akuni BFF ngan dia dh lama...dr seblum skolah lg....
bila dh skolah..dr tadika sampai tiingkatan 5....kami xpenh berenggg....
bila cikgu tnya "siapa kwan baik kamu..."....akukan jwb "Suraya"***
diapun cam tula....Norani...ciap tunjuk aku...(duk sblh sbnonya....huhuuhuhu)...haaa!!yela kami kerusi dan meja mmg bersebelhn dr kecik disekollh.....(korang ADA????)

kamini semua nk sama...pejer dr dlu...
bju***skolah***kelas***hatta pakwepun***(tu dlu ehhhhh....)
tp 1 yg berbeza..akuni agk seorang yg puitis dan sopan santun....aahaaakksss!!!
diani gns ckit cam jantan......hehehehehe
sebb tula aku xleh follow dia minat WWF....(gila gnas...)
tp akupun xkurangnya...MINAT FOOTBALL...(eleh dh rmai pompuan minatkan.pela>>>)

to Ya...semoga bhgia...
tp aku xdpt nk bg hadiah mhl...(tula awat kwen seblum cek kheja...huuhuhuhu..)
nanti dh kwen jgn lupa aku ehhhh....(sedihni.....huhuhuhuhu....)
aku kwen nnt nk hadiah besooooo ehhh.....hehehehehe...
ingtla kita BFF k.....huhuhuhu....

p/s: bila nk kwen???
(jgn nya cmni lg ehhh.....TAK NAK! TAK NAK !.huhuhuhuhu...)
Nila Suraya...ambo dlmnya lesung...hahahaha....

Ha ni Ainyer...saja nk nyibuk...hahaahaha....

Tgokla aku ngan Suraya...zamn dlu2...

Hani gambo taun lepas....kuat mkn btoi...(anak spala tu...huhuuhuhu..)





0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku