....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Umairah nak balikkk

salam....
saya sgt excitd arini sebb kak sya nk blik....
wah mknanya umairahpun blik gakla....
umairah sebenonya ank saudra sya...yg comei dan sgt mengada....
wlaupun pompuan...lasak gla...abis gambo2 aku kat dinding dikoyak...hehehe...
dia mmg suka klu orng mrh dia....
ngada toi...heehehe...
umo dia bru setaun setgh taun..tp dh pandai ckp...(tiru akupe...heehehehe...)
nila video dia yg mak dia rakam....
ciap de lgu mak dia nyanyi....(lgu kegemaran mairh lani...hehehehe..)

                                       
                                                          cutekan...heheehehe..

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku