....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

muka copy and paste....

assalamualaikum.....

citeni sebenrnya tntg muka aku yng sama ngan ramai orang...hehehe...(btoiker???)
dari sekolh dlu mmg muka akuni rmai yang sama cam kawan orangnila, orgtula...akupun tergin nk tgok btoiker muka diaorang sam ngan aku...kut2lakan kemar terpsh...huhuhu...cam cite indon tu...hehehe
yang aku ingatlakan :

1. waktu kat sekolah mengh dlu...de kwn akuni ramai kta muka kmi mmg sebji...
dhla dua2 pengws....pakai bju sama plak..g skolh....kira kwan yang agak baiklakan...
mula2nya aku xcya tp bla aku pnh ditgur dan dikata sombong oleh kwan2 dia.camnila kira aytnya.."amboi syu kat skolah hang wat2 xkenai kami nu"...barula aku cya...yela nama dia syuhada...aku noranikan....hehehe....

2.wktu kat uitm shah alam...de rs kat kolej mawar tu...suka sgt kat aku....
ktnya muka aku sejbik best friend dia.....ktanya dh lama xjmpa kwn dia tu lps abis blaja...
so bla jumpa aku...dia suka sgtla....sampaikan nak wat adik angkat....hehehe

3. de dak waktu kat kolej mawar gak..katanya muka aku sebiji cam kwan dia....
katanya dah bnyk kali nak tegur aku tp tkut slh orang....lst2 tgur gakla....memg slhpunkan....
yela kwan dia tu orang kelate....sayani orang perak....kejo yob kejo...hehehehe....

4.urmmmm....kat uitm peraknipun de gak....lecturr aku....
katanya muka aku...gaya aku...cara aku...sbjik x-student dia kat UM dlu....
dhla best student dia....dia kta xleh tgok muka aku...mmg sma gla ngan studnt dia tu....aku sampai segan nak lalu dpn dia...hehehe...mna taknya...bla lalujer msti dia tgok...lwak toi.....

5.anak bos aku skrgnipun...ktnya muka aku cam kwan dia...alamak...ada gak....ingtkan dah xda....diapun kata dh lama nk tgur...tp tkt slh...mmg slhlakan....dia orng Lambor...aku ni orng pantai remis...huhuhuhu....

6.ni cam lawak ckit...hehehe...jgn gelak plak...bukan aku perasan ehhh....
de orang kata muka aku cam artis...hehehe....tp wktu krusla dlu....
padahal xsama lgsung.......

alahai....mmgla kta de muka sama 7 orangkan...tp xkanla semua orang malaysiakut....kut2 orang koreaker, arbke...bestla gakkan...hahahahahaha.....(lawakjer)









0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku