....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Ala2 tomeinya dia...

salam....
hi arini akukan nak cite skit pasl background aku...hehehe...(over camla orng nak taukan...)
okla...firstly aku nak cite pasl anak2 sedara aku...(cam ramaikan...sebenonya 4 orangjer...) tp kan klu diaorang berkumpul cam sepuluh orang....hehehehe...
nila anak2 sedara aku...

okla...first, anak sedara aku namanya Mohd.Nor Syakirin...umo 11 tahun..diani kita cucu sulung Tok Kaqla...diani waktu kecik2 dlu comei tau...oanrnya Hitam manis...hehehe...ari tu dela mak dia (kak aku ) cite yang diani de peminat kat skolah...amboi2 dak2 skrngni....lebih dr aku tau...

hani..waktu umo dia dlm 5 taun...gigipun jarang..hehehe....

wah ensemla tu...(hahaha..gelak jht..)

ni yang second...adik syakirinla...anak kak slong aku...namanya Nur Syaidatul Atirah...umo sepuloh taun...muda setaunjer dr abang dia...urmmm...diani lg comei wktu kecik dlu...d rambut kat depan cam Hello kitty...hehee...

ha...yang bju putih tu..cutekan...
ni waktu dia taun lepas....waktu pertndingn sjak cina...
ok...anak sedara aku yang ketiga...hero gak...Mohd.Saiful Syazwan...diani memg pandai berckp...lg
beso..lg bnyak ckp...kdg2 aku sampai nek anginla klu ckp ngan dia...hehehe...umo dia skrng 6 taun..


comeikan....

hehehe...cutenya dia...


ok yang lastni...baby girl...Nur Umairah Safiyya...baru umo setaun lbh...diani punyala lasak cam laki...klu dia jumpa laptop aku mesti nak duk bersila atas keyboardni...lg satu pantang jumpa hst aku..mesti letak ditelinga...lepas tu cakp hello...hello...


ala2....tomeinya...



ha nila semuanya keempat2 anak sedara aku.....korang memg comeila...pepepun mak sedaranyapun pe kurangnya..ahhakks!!!terlebih sudah....hehehe....

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku