....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Aku memang Pelik

salam...hi sayang2 semua...ewahhh...hehehe...
okla arini terlints dibenak dan akal fikiran aku untuk menceritakan suatu habit atau favorite aku yang agak pelik...(tp xpelik sgtla sebenonya...kta orng perak)
akunikan memg suka dengr lagu.......
tmbh2 klu waktu blaja.....aku mesti pkai earphone utk gndakan suara yang aku degr tu....
tau x lagupe yang aku suka dgr???ni yang pelik skit...aku ska dengr lagu rock....(wah gans gitu...hehehe...)
tp aku suka gak lgu slow2 yang mendayu....jnji sdp didgr.....
akunikan suka dengr lagu yang aku xpaham....cam lgu korea,jepun,chinese....dan pe2 sjala janji aku xpahm....
asal ekk???hehehe...sebb aku cpt boring dgr lagu yang aku phm...cam Melayu...
ingt dlu aku minat sgt lagu chinese tjuk dia rang wo aini....best gilajer...gila aku lyan...tp xphmpun...hahahaha...
lgu2 yang aku xphmni sebenonya xserabutkan otak aku bila dgr....aku dengrje xyah berfikir...sebb slalonya wktu aku dgr lagu2ni wktu tgh study....(studykan kena bnyk fikir...heehehehe..)

lg 1 penah aku dengr motivasi...kita xleh tau blaja dengr lagu yang kuat2....klu bleh muzikjer..yang tenang dan dlm volume pelahan...mmg xsama ngan aku yang suka lgu bsing2,keras dan dlm volume yang bleh pech telinga....nape ekkk???sebenonya de reason...sebb aku xmau dgr suara orang len atau bunyi2 len dr persekitran aku...yela aku penah duk umah sewa, hostel..(korang msti tau camnekan???)...sebb suara luar tu menyerabutkan kpla aku...akuni xsuka study dikcau sebenonya...hehehehe...last2 skrgni jd stu habit aku palk...pepepun jd aku bhgia...hhehehe...

nila lagu aku suka...try dgr best x...tp mendyu ckit...(mood jiwang karat)


ala2 comeikan....


ha...nila artis favorite aku...Avril

bestnya laguni...hehehe....


ha..ni pakwe aku...hehehe...xla just kidding...

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku