....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

sebelum delete....

salam....
hi arini say nak upload video sebenonya......rasanya selama hampir 4 atau 5 taun saya menyimpannya...
sebenonyakan akupun xingt de videoni...tp setlh aku menilik pc antik aku smlm...terjumpala...hehehehe...
kengan tau sebenonya videoni....
videoni diambil oleh kwn aku yg bernama Cik Tun...yela dia yang gila kamera time tu...hehehehe..(mati aku klu dia bca..)
videoni diambil sewktu kmi g open house di umah lecturr bel...kiranya semua dak kelasla time tu...
okla...klu korang tgok (yg mana berkenaan mesti ingtkan..hehehehe..)
mukapun muda remaja lg timeni....hehehe...


aktiviti memasak...ramai yang tgok dr masak...hahahaha....




aktivit makn aiskrim...nyummy...




0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku