....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Wabak Bahaya Telah Menyerang !!!!!



heeee yunk semuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa..................

hai2!!!arinikan aku nak berstory pasal penyakit baru akuni...
penyakit yg dimana telah menyerang kakak, adik dan family aku yg len.....tlong!!!tlongg!!!

ALAMAK SCARYNYA!!!!....wabak penie????
sebenarnya dengan dukacitanya aku nk isytiharkan aku telah terjangkit wabak "Online shopping"..hehehe
(cik minahni kasi suspenjekan...tampar pp kiri kanan sendiri   >"  "<)
  
wabakni terjgkit bila aku ditag oleh kwan aku difb dengan satu syarikat bjuni....
yelakan aku skrgni amat gila ngumpul maxi dress gituuuu....
abih duit elaun praktikal diabiskan aku...huhuhuhu..jangan marahyer makk!!!
masalhnya sekarang penyakit akuni terjangkit kepada kakak dan adik aku....ni mslhkan klu de ramai adik-beradk pompuan....hehehhehe..
korang nak tgok x baju yg telh dionline shopping oleh kami????

jooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kita ZOOOOOoooommmmmmmmmmmmm.......


Yangni adik aku yg punya......cantikkkan???




sowi bju sebenr bru dpt td...xsempt nk posing!!
amacam???cantik x??cantikx???....hehehehe
tak kisahlakan kalau kami xcantikpun...janji bju cantik bak kata kakak aku..huhuhuhu...

sebenarnya online shoppingni amatla bagus untuk kesihatan kita...ASAL???
sebab kita leh ambik masa untuk memikir lama-lama dan membelek2 gambar baju2tu lama2...hahahhaha..
lagi satu....setelh aku menjalankan survey diofflineni....
baju yg sama...material yg sma...but amatla mahal giler!!!
bayangkan bju yg berharga RM60 dionline...diofflinenya RM85....
Sooooo......memg berbaloikan berbelnja onlineni...bssssttttt!!!

korang nak shopping gak cam aku???
jomla kita g fbni.....Azleesya Cotton and Nhay Azleesya Cotton...
nape ek aku wat free promosi gituuu untuk azleesya cotton???
sebab aku sgt berpuas ati dengan service diaorang....
klu masuk duit arini..sok mesti sampai...
dan diaorang klu kita bg lebih duit kita pasti dikembalikan...
xdala sebelumni penh beli kat tempat len...yg lebihtu trus dilesapkan gituuu..
ssooooo.amat2la xseronkkan.....
dan yg penting harga amat2la berpatutan....
Soooo...tunggu apa lg...jomla shopping!!!



p/s: sesiapa yang berjgkit penyakitni sila inform akuyer....hehehehehe..


0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku