....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Senangnya Hati.....(* *)




hyeeee semuaaaaaaa....
urrrmmm.. aku dh tgok bola ngan super spontan td.....
best!!!bestt!!!besssttt!!!!...

amboi excited gituuuukan...huhuhuhuhu...
walaupun Harimau Malaya xmenang...tp seripun dh kira OKlakan.....
dan abisjer bola
/
/
/
/
terusjer aku on astro warna...
Super Spontan....
giler lawakkk.....
dan keputusannyapun sgt best...
pertama zizan
kedua johan....
wwaaaahhhhh...kayola abe kitanikan...huhuhuhuhu...

pe2pun gudluck utk kesemua mereka....
luv u alllll......




0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku