....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Bila Minda perlu pkir.....




hye semuaaaaa.....
arini aku nak sad story ckittt....
camne nk ckp ekkk...

okla...camni....
aku...dh de BF...
cinta yg tersulam selama 6 taun dan hampir menjejak keangka 7...
lamakan???
perkenln difrst kelas sewktu kami blaja dulu dipenang...
tp selepstu terpksa bercinta utk jrk jauh sehingga sekrg kerana mengejar kejyaan ditempt yg berlainn...

memg rmai yg cuba dekati aku..
tp cinta aku sgt utuh..utk berpling pd yg len...
mmg de msa sayg dan gduh...
tp tukan asam garam bercinta...
aku still ok...coll gituu....

tp aku xphm kenapa 
semenjak 2menjakni....
kami mkin xserasi....
umpama dia ngan dunia dia...
aku ngan dunia aku....
mybe dia dh de yg len dibelkg aku...
btoooiker???
atau hanya persaan akujer....

akuu arp hbgnni hingga kejinjg pelamin seperti kwan2 yg len...
kerana andai aku tiada jdoh ngan dia
aku nk tutup pintu atiku selamanya untuk lelaki 
kerana aku rasa terlalu sukar utk memhmi glongnni...

soooo...jomla doakan kebhgiaan aku...
kerana walauupun ni bkn cinta pertama...
tp ni adalh cinta terkhir bwt aku...

p/s: soriyer aku bermoody ckit arini..



2 comments:

  1. saya doakan korang stay back mcm dulu :) jgn sedih eh :)

    ReplyDelete
  2. tq meet nana...InyaAllh klu de jdohkan...yg penting kita hapy skrang..hehehehe..

    ReplyDelete

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku