....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Makan Bola,Tido ola...mimpipun Mola...




Hye semuaaa.....
mesti bila korang bca tjuk diatas korang dh tau pe yg cik minah nak lalutkan!!kan!!..hehehehe..
yes btoila tu!!!!...PASAL BOLA........

korang de x adikke,abagke,ayahke atau sesiapa sja yg mint n fanatik bola????
mesti sekrgni diaorg bz sgtkan...hahahahaha...

sebenrnya cik minahpun minat gak bolani.....
dr zaman skolh...klu pasukan aku klh..mesti tensen sepnjg ari..emosi ituuu...hahahaha..
want bukti???....................
12 hours ago · 

Oooopsssttt!!!nila luahan hati aku semalam...hahahahaha...

yela lupa nk tnya de sesiapa yg tgok bola semalam???
Harimau Malaya lwn. Singapore/Polland vs.Greece??

yg tgok Malaysia lwan Singaporetu sejuk2kanlh hati anda...hehehehe...
dh cra diaorng memg main gitu....tipu kanan tipu kiri...kahkahkah...
Sooooo...kita tunggujer kedtgn diaorg dicni selasani ekkk.....

okla ni aku nk lampirkan ckit jadual perlwann EURO.....

JOMMMMMMM....ZOOooommmmmmmmmmmm...............................................

Ni waktu Malaysia tau......

korang plih mana ekkk EUROni???
aku mestila Germany.......
klu World Cup.....Brazillakan xpun Argentina.....

okla nila pe yg aku nk merepek ckit dicni......
OOOPPSSSTTTT!!!lupa......result semalamkan

EURO 2012
Polland vs. Greece (1-1).....

Persahabatan
Malaysia vs.Singapore (2-2)


want more...KizMyself......and Koding.K.N


p/s: kalau awek minat bola sokongjela....xsemestinya pompuanni xpham tgok bola...hehehehe..

1 comment:

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku