....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

OOHHH Putera Katak!!!




hyeee...semua....
arinikan aku nak membwa korang semua untk belayar bersama aku ke cerita dongeng 
"putera katak dan puteri cun....."

mesti korang kta pela aku merepek kt cnikan???
xla aku xmerepek.....jom2 kita zooooommmmmm pe sebenrnya aku nk citekan.........

semalam setelh puas tgok tv...akupun msuk blik...biasalakan xda keja len...nk belek2 lappyla...hehehehe...
tiba2 aku ternmpak sesuatu yg melompat2 dibwh katil.....
pe ek????????......................
KATAK...............................................................................................................opppppssssss....xpanjg sgt sebb aku xtkut katak...hehehehe...
lepastu aku mulala berimaginasi....."thah2 ni puteera katak....hehehehe






...kalau dicium kan jd manusia...seseorng yg amat ensem....................






kut2la macam iras Si Wonkan.....alahaiiiiiii....."


tpkan kena ciummmmm dlula.......
eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii...biaq btoi...........(keluaq loghat kedah aku..)

tp aku xwatla......nk mampus...wat cium2 jd camni camne????






OHHHHHH NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
hehehehe.....
merepekje akuni........

aku tgok gak kiri kanan.....nak tau camne dia leh duk dalam blikni.....
last2 ternampakla 2 kepala disebalik pintu blik......
sapa ekkk??????....
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


ha...2 makluknila yang kejar katak tu..........





patutla katak tu lari masuk blik aku.....sebab 2 ekor makluknila............
sid bek cik leha xcium kataktu....hahahahaha........
last2 katak ngan dua2 maklukni aku halau kuar.....kcauje orang...........



p/s: best gak sesekali berangan jd princess cun....hahahahahahahaha........

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku