....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Bila My Hero bertemuuu





hye semuaaaaa....
wahhh malmnikan aku excited ckit???
npe ekk???
BF nak jumpaker???
OOPPPPSSSS!!!..xdala...
cuba teka lg???
nk g mkn steam boat???
no...noo....nooo....hehehehe...

npe ek ko excited cik leha??
sebenonya aku nk tgok tv arini....hahahahaha...
sebenonyakan arini aku nk tgok my hero KAT TV.....
wahhhhh...cite korea bruker???
ni xda kaitan ngan Si Wonla...ni pasal bola and super spontan....hahahahha...
mestila Safee Sali dan Zizan dan Johan

mananyer dh lama cek xtgok bola dan super spontan termiss satu episod aritu...huhuhuhhu..
soooo...tu yg nk Zoooommmmmm lebih2 ckit arini.....hahahahaha...
sapa ek menag????
aku xkish spa meng...spa kalh....hahahaha...
janji ley tgok sudahhh....kuakuakua....

Sooooooo....jomla kita tgok sama2...
EEHHHHH...dh mulala....
outttt dluyer...


nila abe sayo...hahahaha..

hahahahahaha...no komen!!





0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku