....Aku Tetap Aku...

CER cite...CER cite...(**)

My photo
hye..ni hao?wo jiao Ainyer...wo hen ke ai...hahaha.... eceh2...dh lma xckp mandarin... okla..mula berblogging dh agak lama..tp dibiarkan berhabuk dan menjadi tempat jin bertandang dan bertendang..hahahaha... berblogging suka-suka ati...

KawaN-KawAn Ainyer..

Hantu..HANTU!!!LARI....

korang penah dengar cite hantu x??
jumpa hantu??
apa2jelah yang berkaitan hantu......

aku???
penah...banyak kali gaklah...
tp xdalah face to face....mau keras aku klu cam tu...huhuhuh...

urmmm..camni...
ni pengalaman aku waktu kat asrama dulu...
suatu malam...waktu tu aku nak dekat SPMla...
mesti korang taukan camne rules asrama...xleh tu..xlehni...
samalah ngan sekolah kesayangan akuni....
kami xleh stay up lepas malam2....
kami hanya dibenarkan bka lampu dan baca buku lepas kol 4 pagi...cam tulah...xingat dah..

akuni kira over confidentlah nak study kol 4 ngan sorang kawan akuni....
lepas berjanji..aku kunci jam..diapun kunci jam gak..tkut xbgun...

tepat kol 4...............kkkkriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggggggggg..........jam bunyi....
alamak ngantuknya...camne nak bgunni....biarlah kawan akutu bgun dulu....
walaupun mata still pejam tpi telinga aku dengar kawan aku tu bangun tutup jam...dan turun dari katil...
tpi dia xkejut akupun....g toilet dulukut...brani toi minahni.....

5 minit lepastu...aku rasa ada orang kejut aku.....
urmmmm....kawan akulah tu......
'ai bangunlah....' sambil gongcang bdan aku....
'ala...ngantuklah....'aku cakap...
'ai bangunlah....'dia duk asyik kejut aku...
eii pompuanni...malasnya.....aku keraskan diri dan tido wat bodoh....cian kawan akutu...

tepat kol 6.15...aku sedar....
alamak lambat plak bgun....
aku tengok katil kawan aku td dah kemas..urmm..mesti dia marah akuni xbgun tdi...sampai xkejut g surau...
nasiblah salah sendiri...
aihhhh..sempat plak membebel sorang2....
pe lagi aku trus bgun....kemas katil...terus g mandi.....
sib bek warden xmai...klu xmampuih kena siram ngan air...

15 minit lepastu...aku balik bilik...ehh...kawan aku tu dah balik dari surau...
akupun gla kat dia nak minta maaflah knon...
xsempat nak buka mulut..dia plak cakap dulu...
'wei hang peotkan??'
'a'aa...' aku cakap...
'tula aku xgerak hang g sembahyag td...'
ooo...camtu,oklah...tpi cam xmarahjer minahni kat aku xbgun td...
lagi skali dia cakap...'ai sowilah, td aku ngantuk sangat...xbgunpun teman hang study'..
OMG....betoikeni???

aku cakaplah..'wei jganlah men2...taulah aku xbgun..perli nampak...'
lepastu diapun btoi2 kata dia xbgun...
serta-merta bulu roma aku meremang....
jdi klu dia xbgun...sapa yang kejutkan aku pg td????
cubalah byagkan klu aku bangun....pe yang akan terjadi???
eeei.....seramnyaaa......
sekadar hiburannn...

0 Berbual:

Post a Comment

Copyright@2012-2020.all reserved by Ainyer-Aku Tetap Aku